1.

Με το e-shop έχεις μια θέση στο internet!

Πλέον ο μέσος καταναλωτής δεν έχει χρόνο για καθημερινές βόλτες στην αγορά. Για τις αγορές του, για αναζήτηση πληροφοριών για την εταιρεία ή τη μάρκα του προϊόντος που θέλει ν’ αγοράσει χρησιμοποιεί το internet. Έτσι επιχειρήσεις που δε διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα, γίνονται όλο και πιο απρόσιτες στον καταναλωτή που επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του.
2.

Δε μένουμε στην τοποθεσία, εξαπλωνόμαστε σε όλο τον κόσμο

Με το e-shop δεν μας ενδιαφέρει η φυσική διεύθυνση του καταστήματος. Ο αγοραστής μπορεί να βρίσκεται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου ξεφεύγοντας από όρια της τοπικής αγοράς! Μπορείτε να λαμβάνετε παραγγελίες από υπάρχοντες ή νέους πελάτες που βρίσκονται σε μια άλλη πόλη ή ακόμα και άλλη χώρα.
3.

Προσφορές! Μια αγάπη των καταναλωτών!

Με το δικό σας e-shop προωθείτε εύκολα, γρήγορα και χωρίς κόστος τις προσφορές σας. Σε μια δυσκολη εποχή όπως η δική μας, ο πελάτης- καταναλωτής ψαχνει παντού προσφορές και εκπτώσεις. Οι προσφορές και οι εκπτώσεις των προϊόντων σας θα γίνονται άμεσα γνωστές σε όλον τον κόσμο, χωρίς επιπλέον κόστος!
4.

Δείξε σεβασμό στον πελάτη!

Ο πελάτης επιθυμεί να απολαμβάνει την ενημέρωσή του και τις αγορές του, επιλέγοντας από μια τεράστια γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και κατασκευαστών μέσα σε λίγη ώρα. Δώστε του τη δυνατότητα με το δικό σας να ενημερώνεται καθημερινά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με κάθε λεπτομέρεια, χωρίς να υπάρχει κούραση και ταλαιπωρία.
5.

Το Eshop είναι ανοιχτό 24 ώρες / όλο το χρόνο

Το e-shop δεν έχει ωράριο, δεν κάνει διάλειμμα. Όλες οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιούνται τις ώρες που εσείς είστε απασχολημένος, ενώ ο αγοραστής όχι! Ένας ακούραστος πωλητής που μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις των πελατών και παράλληλα να εκτελεί πολλαπλές παραγγελίες.
6.

Προπαραγγελίες & ενημέρωση για προϊόντα που έχουν εξαντληθεί

Σε περίπτωση έλλειψης διαθεσιμότητας ενός προϊόντος το E-Shop δίνει τη δική του λύση. Μπορείτε να ενημερώσετε τους χρήστες που επιθυμούν ένα προϊόν που βρίσκεται σε έλλειψη, να εγγραφούν σε μία φόρμα, ώστε να μπορούν να το αγοράσουν άμεσα με το που γίνει διαθέσιμο.
7.

Μπαίνετε δυναμικά στο “παιχνίδι” του ανταγωνισμού

Δεν χρειάζεται να έχετε ξοδέψει χιλιάδες ευρώ ώστε να φτιάξετε μεγάλα εντυπωσιακά καταστήματα και να αναπτύξετε το δίκτυο των πωλήσεών σας! Στο διαδίκτυο το “παιχνίδι παίξετε αλλιώς” !Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν δεν είναι αυτές που διαθέτουν τις ακριβές εγκαταστάσεις και τους πολλούς υπαλλήλους, αλλά αυτές που διαθέτουν ένα φιλικό και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα για τους επισκέπτες και μία φιλική ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό που ενδιαφέρει τους πελάτες στο διαδίκτυο είναι η σωστή προβολή των προϊόντων. Φτιάχνοντας ένα εντυπωσιακό e-shop, είστε ικανοί να ανταγωνιστείτε τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου σας!
8.

Πολλαπλοί Τρόποι πληρωμής

Με το σας, δύνεται στον καταναλωτή πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Για παράδειγμα εάν ενσωματώσετε πληρωμές μέσω PayPal, ταυτόχρονα μπορείτε να δέχεστε οποιαδήποτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, Mastercard, American Express) μέσα από το περιβάλλον της PayPal. Η πώληση με αντικαταβολή ή και με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό ακόμη και η πληρωμή στο κατάστημα σας μπορούν να αναφέρονται ώς εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής.
9.

Έχετε μεγάλη μείωση διαφημιστικού κόστους

Ένα έξυπνο και σύγχρονο online κατάστημα είναι η καλύτερη και μόνιμη διαφήμιση όλων των προϊόντων και υπηρεσιών σας απαλλάσσοντάς σας μόνιμα από αρκετά άλλα κόστη διαφήμισης. Σε κάθε εισαγωγή ενός νέου προϊόντος δε χρειάζεστε εξολοκλήρου καινούργια διαφημιστικά φυλλάδια ή άλλες έντυπες και ιντερνετικές διαφημίσεις για να το προβάλετε. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το ανεβάζεται στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και η διαφήμισή σας είναι ήδη έτοιμη, χωρίς να έχετε ξοδέψει επιπλέον χρήματα!

Το E-Shop σας δίνει πληροφορίες και πολύ σημαντικά στατιστικά για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε:

Πόσα προϊόντα αγοράστηκαν και ποια

Πότε αγοράστηκαν και από ποιον

Ποιος ήταν ο συνολικός τζίρος ανά περίοδο που επιθυμείτε να αναλύσετε

Ποιος ήταν ο τζίρος ανά προϊόν ή ανά κατηγορία προϊόντων

Εσύ ακόμη δεν έχεις το δικό σου E-Shop?