facebook pixel
greek flagGR
uk flagEN

Η σημασία του σχεδιασμού λογοτύπου για την επιχείρηση σας

Η σημασία του σχεδιασμού λογοτύπου για την επιχείρηση σας

Το λογότυπο είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης σας. Αποτελεί τη γραφική απεικόνιση του εμπορικού σήματος της επιχείρησης σας, το σήμα κατατεθέν της, με το οποίο σας ταυτίζει και σας αναγνωρίζει το καταναλωτικό κοινό.

Το λογότυπο χρησιμοποιείται σε κάθε προβολή της επιχείρησης σας όπως για παράδειγμα στην ιστοσελίδα σας, στην επαγγελματική σας κάρτα, στις αφίσες και στα διαφημιστικά σας φυλλάδια. Όσο περισσότερο χρησιμοποιείται το λογότυπο σας τόσο πιθανότερο είναι να αναγνωρίζεται από αυτούς που το βλέπουν. Όσο πιο αναγνωρίσιμο γίνεται το λογότυπο σας τόσο πιο δημοφιλής γίνεται η επιχείρηση σας. Ένα αναγνωρίσιμο λογότυπο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της επιχείρησης σας.

Ένα λογότυπο μπορεί να αποτελείται από:

  • ένα σχήμα-σύμβολο
  • ένα σχήμα σε συνδυασμό με γράμματα
  • μόνο από γράμματα που συνήθως είναι το όνομα της επιχείρησης

Το λογότυπο θα πρέπει να είναι:

  • Μοναδικό: Το λογότυπο θα πρέπει να είναι διαφορετικό και εύκολα διακριτό από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.
  • Απλό: Ένα απλό λογότυπο είναι πιο ευκολομνημόνευτο.
  • Ευπροσάρμοστο: Το λογότυπο θα πρέπει να προσαρμόζεται εύκολα σε όλες τις μορφές προβολής της επιχείρησης σας και να ταιριάζει με ποικιλία χρωματικών φόντων.
  • Διαχρονικό: Να παραμένει επίκαιρο και να μην συμβαδίζει με τις πρόσκαιρες τάσεις της μόδας.
  • Αντιπροσωπευτικό: Το λογότυπο θα πρέπει να ταιριάζει με το είδος, το ύφος, τη δραστηριότητα, τους στόχους και την φιλοσοφία της επιχείρηση σας.

Επομένως, η δημιουργία λογοτύπου έχει πολύ μεγάλη σημασία για την προβολή της επιχείρησης σας.

Στη DIGIQAL αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό του λογοτύπου σας το οποίο θα ταιριάζει στο ύφος και στη μοναδικότητα της επιχείρησης σας.

Η δημιουργία λογοτύπου περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

  • Συνέντευξη με τον πελάτη για την καταγραφή των χαρακτηριστικών και των στόχων της επιχείρησης αλλά και του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει
  • Προσδιορισμός του κοινού και του ανταγωνισμού της επιχείρησης
  • Σχεδίαση διαφορετικών επιλογών (2 με 3 διαφορετικά λογότυπα)
  • Επιλογή και διαμόρφωση του τελικού λογοτύπου. Ο πελάτης επιλέγει το λογότυπο που του αρέσει ώστε να γίνουν, εάν χρειάζονται, οι απαραίτητες αλλαγές και να διαμορφωθεί το τελικό λογότυπο προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στις απαιτήσεις του πελάτη.
  • Παράδοση λογοτύπου στον πελάτη σε όλες τις απαραίτητες μορφές αρχείου που θα χρειαστεί ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε έντυπες όσο και σε ψηφιακές προβολές.

Επικοινωνήστε μαζί μας.